Já a Deku

05.09.2020

Potom, co jsem začala koukat na anime ve velkém, se vystkl problém, že jsem chtěla cospleyovat prakticky odevšaď něco. (No dobře, z Mahou tsukai no yome třeba ne, ale to je opravdu jedna z mála výjimek.)

WAKFU - Yugo
Death note - L
Pandora Hearts - Oz Bezarius
Haikyuu!!! - Hinata Shoyo
Black Clover - Asta
Kakumeiky Valvrave - X-Eins
Bananafish - Ash
Oushitsu Kyoshi Heine - Heine Wittgestein
K project - Misaki Yata (Yatagaratsu)
Doctor Stone - Senk
Serwamp - Snow Lily
Danganronpa - Makoto Naegi
Fire force - Shinra Kusakabe
Yuri on Ice - Yurio
Shinsekai Yori - Satoru Asahina
Fairy tale - Natsu Dragneel
Shingeki no Kyojin (Atack on titan) - Eren Jäeger
Uta no prince sama -  Itoku Otoya
... (A mnoho a mnoho dalších...)

Ten, o kterém chci mluvit tentokrát, je můj oblíbenec z Boku no hero Academia (My hero Academia). Jmenuje se Midoryia Izuku a je to superhrdina. (Tedy... v průběhu anime se jím pomalu ale jistě stává.)

Jakmile jsem se v něm vzhlédla, sehnala jsem si paruku a začala fotit.

V Cosplay galerii najdete i další fotografie z tohoto anime, které jsem nafotila i s mými otaku kamarádkami.

Jak můžete vidět, parfuka ještě není tak docela nastylizovaná a cosplayi chybí, no... řekněme ta kostýmová část, ale vzhledem k tomu, že Deku může chodit i normálně oblečený, když není ve škole, nebo neprovozuje svoji hrdinskou praxi, tak si myslím, že to zas tak úplně nevadí ;) .

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky