Jak vznikal můj NARUTO...

04.09.2020

Podařilo se mi najít několik starých fotek. Z tvoření Yuga bohužel už žádné nemám, ale z NARUTA se dochovaly.

Tedy, nejprve jsem vytvořila čelenku. Konkrétně z tvrdnoucí hmoty. Nabarvila jsem ji, a přilepila k předem sešitému proužku látky. Tavící pistole tehdy ještě nebyla k mání, tak ji zastoupilo lepidlo chemopren.

Další přila na řadu peněženka. To byl trochu problém, ale nakonec jsem použila jednu starou dětskou peněženku a pomocí šití jsem jí dala nový kabátek.

Není to tedy úplně přesně tak, jak by mělo být, ale tak... první pokus, no...

Pak došla řada na šuriken. Kus polystyrenu, vyříznutý do vhodného tvaru, nabarvený a nalakovaný.

A dál jsem tvořila kapsu na kalhoty. Však víte, tu co má NARUTO z boku na levé noze. Bohužel jsem byla tydýt a pořádně se nepodívala jak má vypadat. Ale lepší než nic.

No a ten zbytek? Už je samozřejmě hotový. Mikina, tepláky, vybavené vším, co mají mít. Koneckonců jste mohli celý kostým vidět i v mém improvizovaném prormo videu. Pro ilustraci ale vložím ještě jednu fotku sem a zbytek najdete v galerii ;) .



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky