Mé cosplay začátky...

03.09.2020

Poprvé jsem slyšela slovo cosplay, od své matky, která v roce 2017 poprvé navštívila Animefest. Nejprve šlo pouze o to, že se domluvila s pár svými kamarádkami, že budou natáčet CMVíčko, na téma Harryho Pottera. K tomu sice nikdy nedošlo, ale první cosplay byl na světě.

Mě to však stále nic neříkalo. Přesto, že máma koukala na anime a několik se mi jich pokoušela i doporučit, stále mi to připadalo hloupé. Hlavně proto, že máma měla úplně jiný vkus než já! Jo a také jsem byla nudná číst titulky, ale... "Pssst!" ;)

Fotky z Animefestu jsem si ale zkoukla ráda. Roky 2017, 2018 a 2019 to pořád bylo téma tak trochu mimo mě, ale PAK jsem se odhodlala v rámci prázdninové nudy, kouknout na NARUTO! Vážně já během prázdnin před nástupem do devíté třídyshlédla to anime celé! Což bylo to nejlpeší co jsem mohla udělat.

No dobrá, ono to nebylo tak úplně jednoduché, abych řekla pravdu, skončilo mi WAKFU. Nemohla jsem najít další díly. A protože jsem nevěděla na co bych měla dál koukat, pátrala jsem po novém objevu a našla NARUTO. Nejdřív jsem si řekla: "Co je to sakra za kravinu?" Ale pak jsem se odhodlala kouknout na první díl a najednou zjistila, že se nemůžu odtrhnout od obrazovky. Doslova. Každý další den jsem jenom seděla a ležela a koukala na další a další díly, dokud bylo na co koukat...

Samozřejmě, že jsem o tom řekla mámě. Ta sice zrovna tohle aniem neviděla ale to bylo jedno. Domluvili, že mě vezme na příští Animefest a můžu si udělat cosplay na moji oblíbenou hlavní postavu. Sehnaly jsme věci a já se začala učit šít. Ffotky dodám a budou k nalezení v COSPLAY GALERII. Výsledek není myslím vůbec špatný. Koneckonců v promo videu na úvodní stránce je k vidění celý, bohužel se musím omluvit za špatnou kvalitu fotek, použily jsme totiž pouze mobilní telefon.

Vlastně ani tohle nebylo tak jednoduché, protože původně jsme já i sestra měly jít za naše oblíbené WAKFU, já za Yuga a ona za Evangelínu. To se ale nikdy neuskutečnilo. Sestra Evangelínu nedokončila a můj Yugo nebyl řekněme úplně povedený. Bohužel, fotky z té doby se mi ztratily s přechodem na novou blog platformu vynuenou skončením služby blog.cz.

Od té doby jsem vytvořila a naplánovala si několik jednoduchých verzí svých oblíbených postav z vícero různých anime. Všechny fotky, budu vkládat do COSPLAY GALERIE a určitě k některým přidám i články. Toto je jen takový úvodník, aby na blogu něco bylo, než si to zde vemu plně do parády.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky